Conferințele, ca ouă Kinder pentru oamenii de comunicare

Conferințele, ca ouă Kinder pentru oamenii de comunicare

Iubesc ouăle Kinder: parte dulce, parte surpriză. Un produs de succes care împlinește în 2018 50 de ani. Succes bazat pe 3 elemente, care combinate, îl garantează până în zi de azi: ciocolata iubită de copii (în cantități acceptate de părinți), plăcerea de a descoperi și joaca în sine.

Când am început să scriu articolul despre Conferința PRBeta, care se apropie, mi-am dat seama că nu pot transpune în cuvinte seci ce înseamnă acest eveniment. Și m-am lăsat inspirată de cel mai simplu lucru avut la îndemână, primit azi dimineață. Mi-am dat seama: conferințele de comunicare ar trebui să fie pentru cei din domeniu ca ouăle Kinder pentru copii!

Nu poți fi om de comunicare și să nu participi la conferințe. Cu atât mai mult cu cât următoarea are loc la tine în oraș: a opta ediție a Conferinței PR Beta se întâmplă în 17-18 mai, la Incuboxx! Așa cum te cuprinde entuziasmul doar la experiența în sine a unui ou kinder, așa ar trebui să privești evenimentul din această săptămână. Conferința se adresează specialiștilor de marketing, relații publice și publicitate din comunitatea timișoreană, având drept tematică Adevăruri și provocări în comunicare. Eu vreau să cred că noi toți urmărim să devenim mai buni, că învățăm în permanență și căutăm surse de documentare și de inspirație. Vreau să cred că trăim ”comunicarea”, că ne pasionează, așa cum pe unii dintre noi ciocolata ne încântă toate simțurile. Și de ce să nu învățăm de la cei mai buni? Speakerii conferinței și trainerii workshop-urilor sunt aleși pe sprânceană, cu expertiză în domeniu. În cadrul PRbeta 2018 vor vorbi: Alex Dona (Managing Partner la Times New Roman), Ioana Mănoiu (Managing Partener la GMP PR), Alex Ciucă (Managing Partner la Superior Media) Sonia Nechifor (Managing Partner la CommON), Tudor Galoș (Senior Consultant la Tudor Galoș Consulting), Oana Bulexa (Managing Director la MSL The Practice), Monica Jitariuc (Managing Director la MSL The Practice), Dan Frînculescu (Freelance Creative Director), Alecsandra  Apostolescu (Digital Planner la Friends / TBWA), Tiana Mitrici (Managing Director la Tell Agency), Traian Bugescu (Owner la Prospero), Mihai Furtună (Managing Partner la Societatea de avocatură Furtună și asociații), Ioana Anghel (Senior Associate la Furtună și asociații), Sergiu Vasilescu ( Associate la Furtună și asociații), Eduard Jerca (Danone), Cpt. Dorin Chirca (Ministerul Apărării Naționale), Vlad Gliga (Co-fondator la TEDxEroilor), Alexandru Grigoruță (Co-fondator Scotland Yard). Este vorba de 2 zile de care trebuie să profităm pentru a descoperi lucruri noi, perspective diferite, iar de multe ori provocarea personală este să punem în aplicare ce aflăm. Doar așa putem crește. În plus, e rost de networking, de schimbat idei, zâmbete și cărți de vizită. Așa cum, mici fiind, schimbam dublurile din Kinder și rămâneam prieteni pe viață 😉

Joaca de la oul Kinder se metamorfozează  în creativitatea omului mare / aici, a omului de comunicare, și provocările cu care se confruntă. Cum punem în aplicare învățămintele? Cum facem o campanie eficientă, memorabilă și cu obiectivele depășite? Cum facem față la fake-news, instrumente de manipulare ale canalelor de comuncare, crize de imagine, bugete din ce în ce mai mici? Sunt subiecte de interes pentru practicieni.

În mare, programul este următorul:

Programul pentru 17 mai (prezentări și discuții):

8:30   Primirea invitaților

9:40 Provocări în comunicare cu Alex Dona, Alex Ciucă, Ioana Mănoiu, Vlad Gliga

10:45 Adevăruri despre comunicare  cu Tudor Galoș, Mihai Furtună, Eduard Jerca și Oana Bulexa

13:25 Campanii care provoacă cu Alexandru Grigoruță, Cpt. Dorin Chirca, Traian Bugescu, Alecsandra Apostolescu

15:05 Discuție: adevăruri și provocări în comunicare în 2018 cu Dan Frînculescu, Monica Jitariuc, Sonia Nechifor

Programul pentru 18 mai (Workshop-uri):

09.30 – 10.00: micul dejun Cu Danone

10.00 – 12.30: GDPR pentru media digitală și offline, susținut de Tudor Galoș și Ioana Anghel

10.00 – 12.30: Campanii de comunicare cu buget redus, susținut de Monica Jitariuc

13.00 – 15.30: Strategii de comunicare în Social Media, susținut de Alex Ciucă

15.40  – 18.10 : Google AdWords și Facebook Ads, susținut deTiana Mitrici

 

Pentru mai multe detalii, aruncați un ochi peste site-ul conferinței https://prbeta.ro/comunicare/. Vă puteți înscrie aici: https://prbeta.ro/comunicare#inscriere

Venind după o perioadă îndelungată de repaus la pat, probabil că starea mea fizică nu îmi va permite să iau parte la toată conferința, dar sper să asist la mare parte din ea. În rest, nu văd scuze bune pentru a nu merge la Conferința PR Beta 2018.

Conferința este organizată de PRBeta Agency, cu sprijinul partenerilor:

Parteneri: Danone, Fornetti, Aqua Carpatica, Sâmburești, BeanZ Cafe, West Tour

Parteneri media: IQads, Smark, Tion, Zelist Monitor, Revista Altfel, SZalt Streaming

 

Textele publicate pe RominaFaur.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Pentru texte de dimensiuni mai mari, se impune trimiterea unei solicitări către contact@rominafaur.ro. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *