Care e puterea ta? O provocare și o conferință PRbeta, dar și câteva gânduri de mamă și de profesionist în comunicare

Care e puterea ta? O provocare și o conferință PRbeta, dar și câteva gânduri de mamă și de profesionist în comunicare

Am primit provocarea PRbeta acum câteva săptămâni: What’s your power / Care e puterea ta? Primul meu gând a fost: ”Sunt mamă și asta e superputerea mea.” Cam așa se prezintă multe mame care se definesc prin asta. În același timp a venit și întrebarea Dragului: ”Cine ești tu: Romina sau mama lui Draga?”. Complicat. Am chibzuit puțin până i-am dat răspunsul. E a doua variantă. Draga îmi este prioritatea nr.1. Se vede și din întârzierea cu care răspund provocării. Însă mama lui Draga are un background profesional solid, învață în permanență lucruri noi, se provoacă pe ea însăși în continuare, e partenera de viață a Dragului și vrea și lucruri doar pentru ea. Unul dintre acestea îl constituie participarea la Conferința PRbeta. Power of the People, din 16-17 mai.  Dar vorbesc întâi despre puterile mele și apoi despre conferință.

Ce puteri speciale am? În primul rând, abilitatea de a face conexiuni bune. Între oameni – între prieteni, colegi, cunoștințe, colaboratori, în aproape orice combinație. Mă bucur când se formează și alte relații trainice, la baza cărora stă încrederea. Mai fac conexiuni bune între noțiuni, concepte, informații, știri, trenduri, din orice domeniu. Mă inspiră și îmi dezvoltă creativitatea prin lărgirea perspectivelor. Am învățat să îmi folosesc această abilitate în mod natural. Multe dintre evenimentele mele au fost construite așa. Iar unele au avut un succes fantastic. Deci câteodată mix and match este soluția, în detrimentul uzualelor copy-paste. Ar mai trebui să menționez și conexiunea cu noi înșine, cu cei dragi nouă, cu natura, conexiuni care sunt importante. Eu fac eforturi în acest sens, câteodată îmi iese, câteodată nu.

În al doilea rând, îmi ascult intuiția. Nu doar în viața personală. Rareori, dar rareori, m-a înșelat. Intuiția se poate baza și pe crearea de conexiuni bune, dar cred că este mai mult de atât. Într-o eră profund digitalizată, să fii conectat la tine însuți, să îți înțelegi sentimentele și să urmezi vocea interioară devine o raritate. Eu mă bucur de toate astea și cred că parte din rezultatele bune avute se datorează și intuiției.

Aș vrea ca peste ani să dobândesc mai multe puteri. Vreau să fiu mai bună, să fiu OM. Asta vreau să își aducă aminte oamenii despre mine.

Provocarea PRbeta a ajuns la mai multe persoane cu ceva de spus, cu puteri creative impresionante. Am urmărit hashtagul #PRBeta. De unde această provocare? De la tematica “Power of the People” a conferinței, respectiv de la dorința de a explora cea mai importantă componentă a comunicării: oamenii. Conferința, ajunsă la ediția cu numărul 9 (incredibil cum a trecut timpul!!), va respecta structura obișnuită. Prima zi (16 mai) este dedicată prezentărilor și discuțiilor despre rolul comunităților în comunicare, iar cea de-a doua (17 mai) este destinată workshop-urilor în care se va pune accent pe diferite nevoi ale pieței. Este, așadar, un eveniment adresat specialiștilor din domenii creative, fiind cel mai important eveniment de genul din vestul țării. Ce spun organizatoarele? “Cum vorbești cu comunitatea brandului tău, cum folosești emoția în comunicare, cum îți promovezi business-ul eficient cu ajutorul Google și Facebook, cum se concepe o strategie de comunicare pentru un business la început de drum, despre toate acestea vor vorbi profesioniștii din domeniul marketing-ului și comunicării, la workshop-urile celei de-a noua ediție a Conferinței PRbeta.

Sunt tare încântată de speakerii din prima zi: Florina Iordache (OM la MagiCAMP), Cristina Hanganu (Director de comunicare & CSR, Lidl Romania, Vicepreședinte Global Women in PR România), Sorin Badea (jurnalist Radio Guerrilla), Oana Coman (editor Start-up.ro), Alex Ciucă (Owner Superior Media), Mihai Zânt (Manager RO-WIN), Mircea Căpățînă (cofondator Smart Bill), Alexandru Negrea (Fondator Social Smarts), Elena Cîrîc (Head of Social Media GMP+Webstyler), Alexandru Neștian (Co-Founder & Managing Partner iTUX), Ștefan Szakal (CEO Homefresh), Oana Gheorghiu (Co-fondator Asociația dăruiește viață), Raluca Duță (Digital Manager L’Oréal), Cristina Chipurici (Co-fondator The CEO Library), Mihai Toader-Pasti (Co-fondator și General Manager EFdeN și energiaTa), Andrei Ungureanu (Coca-Cola Content Guy for Central Eastern Europe), Anca Tița (Senior Brand Manager Danone). De asemenea, atelierele din ziua de vineri vor fi susținute de Alexandru Negrea (Owner Social Smarts), Raluca Duță (Digital Manager L’Oréal), Tiana Momirov (Managing Director la Tell Agency), Alex Neștian (Co-Founder / Managing Partner at iTux).

Doar citind titulaturile de mai sus, chiar și cu o privire de amator, îți dai seama de valoarea speakerilor. Dacă analizezi brandurile reprezentate și dacă studiezi backgroundul speakerilor, respectiv campaniile inițiate, te bucuri că vei fi în preajma unor oameni de la care ai cu adevărat ce învăța. Pe mine mă cuprinde entuziasmul întotdeauna, mai ales că această conferință crește de la an la an, iar temele, prezentările și speakerii constituie provocări în sine. De fiecare dată am plecat cu informații noi, cu idei de dezvoltat și pus în practică, cu bucuria descoperirii unor posibilități nenumărate. Recunosc că de câteva ori am fost pusă în dificultate, tematica fiind necunoscută sau expusă înainte de a deveni o uzanță. Dar în asta constă frumusețea învățării și motivul pentru care trebuie să participi la conferințe de profil.

De precizat că taxa de participare pentru prima zi a Conferinței PRbeta 2019 – Power of the PEOPLE este de 149 lei. Pentru fiecare workshop, taxa de participare este de 99 lei, iar cei care achiziționează până în data de 10 mai (adică până vineri) un bilet pentru prima zi a Conferinței vor avea inclus în preț și un workshop la alegere.

Mai multe detalii, pehttp://prbeta.ro/comunicare/, https://www.facebook.com/PRbeta/, https://www.instagram.com/prbeta_agency .

Evenimentul este organizat de PRbeta Agency cu susținerea Danone, Lidl, Fornetti, A’ura, Cramele Recaș, In Thyme. Parteneri media: Tion, Iqads, Smark, PR România, Zelist.ro, CTRL-D. Conferința PRbeta este avanpost Radio Guerrilla.

 

În loc de concluzie, merită reținute îndemnul sau conștientizarea, depinde cum privești, venite din partea PRbeta: puterea oamenilor este de a schimba lucrurile în bine, împreună. Ne vedem la conferință!

 

 

Textele publicate pe RominaFaur.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Pentru texte de dimensiuni mai mari, se impune trimiterea unei solicitări către contact@rominafaur.ro. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *